Wednesday, October 2, 2013

Universiti Sains Islam Malaysia

Alhamdulillah, Allah swt tlah pilih aku utk masuk ke salah satu ipta yg pling pemeh di mlaysia ini.. iaitu Unibersiti Sains Islam Mlaysia, dah sbulan aku kt sni, cepat btul masa berlalu, smoga Aku dpt melalui hri2 kt sni dgn tenang,

Pada mulanya, aku nak msuk UIM (Universiti Islam Madinah), tp bila pikir balik, kakak2 aku smua sebok, masing2 da ad suami, mestilah sebok kan, jd aku amik kputusan utk stay kat sni, supya aku bleh khidmat utk mak ayah aku..

Mencari Bakal Bini

Tajuk yg poyo, kakak aku sering tanya, 'man, dah survey sorg ke kt sni?' hahhaha, act, aku sbnarnya malas nk cari bakal2 kt sni, bakal zaujah, bakal mertua,bakal ketua, bakal tulang rusuk, bakal tulang ikan, bakalakau bla bla, btw, scara jujurnya, muslimah usim kat sni sgt lah cantik dan comel2 blaka.. hm2.

Allahul Mustaan. :)

No comments:

Post a Comment